Blogger Backgrounds

Wednesday 2 November 2011

thanks a lot F R I E N D S .

Saturday, 22/10/2011

Salam blog.

first of all, i would like to thanks for those who are still keep reading ,
follow my blog and keep waiting for my update post. hahaha
=D

okay. tittle kali nih,

" Thanks a Lot F R I E N D S . "

sebenar nye nak letak tajuk

" I'm Not Okay "

bukan lagu yang di bawa oleh My Chemical Romance (MCR) yea.
sebab nak letak tajok nih, maybe sebab mase aku nak
mencorat coret nih pun, dalam keadaan
yang tak brape nak okay sangat lah. aku
tengah marah, bingung, sedih and rase macam nak blasah orang
pun ade jugak. hahaha

okay. macam nih ,
aku terbace something yang dah buat darah aku menyirap dekat
wall facebook kakak super senior aku.
dari sape lagi, kalau bukan dar dak bilik aku yang
ntah ape yang die sakit hati nan aku sangat tuh.
okay, maybe ni bende kecik je, tapi kepada sesiapa yang tau
masalah nih, dorang tau lah.

bile aku terbaca apa yang pompuan tuh cakap.
tetibe je teringat ape yang dah jadi sem nih.
aku ade cite sikit pasal kes nih kat blog
jugak dalam post yang
ber-tittle
" haishh.. "

seriously, aku tak faham lah dengan dorang nih.
sape?
hurm.. kalau di ikut kan hati, memang nak je
aku mention name dorang tuh.
tapi, xnk lah.

dorang nih dak-dak rumah aku jugak.
sorang tuh dak sebilik nan aku.
yang lagi dua orang, bilik sebelah.
laki pun ade jugak. dua orang.
sorang EX-BOYFRIEND and sorang lagi,
boyfriend salah seorang dari minah-minah
bajet HOT , ANGGUN , dan di  SUKAI RAMAI .


yang aku pelik sangat, perlu pulak dorang nak
sakit hati dengan aku.
kalau EX-BOYFRIEND aku tuh tak kesah lah kan.
aku faham lah kenapa dia
nak sakit hati nan aku. sebab aku
dah agak dia nih JENIS yang
TAK DAPAT  TERIMA  KENYATAAN .
and BAJET dia nih MATANG .


aku admit aku nih childish .
at least aku tau bukan nya orang yang tak boleh
terima kritikan orang and aku jugak dapat terima kenyataan untuk sesuatu
yang dah jadi tak kira lah baik or buruk skali pun.


semua nih jadi lebih teruk dari yang aku jangka kan
bila ada LALAT-LALAT
berkeliaran di sekeliling dia ni and
membunyikan SUARA-SUARA  yang membingit kan
langsung menyemarakkan lagi
API  yang kian MEMBARA .


then, bukan aku sorang je yang pelik ,
orang - orang yang selalu di samping aku pun turut
pelik. sebab? kenapa?



hehehe yelah, orang yang TAK BERKAITAN tetibe
je turut nak MASUK CAMPUR dalam hal ni.
asal lah dorang saket hati nan
aku sangat pun aku tak tau lah.

yang  COUPLE  nih pun satu hal.
ape lah yang korang sakit hati nan aku hah?
aku tak penah pun nak kacau relation korang.
haishh.. pelik !



okay, aku tau.
selalu nya lah kan, kalau orang macam korang nih buat macam nih,
maksud nya korang rasa TERANCAM nan aku kan?
tapi kenapa pulak korang nak rasa macam tu?
bagus sangat kah aku di mata
korang sampai korang anggap aku ni
ancaman korang ?
hurmmm..

now, kepada dua orang dak pompuan yang takda kena mengena dalam hal ni.
okay. aku tau korang CANTIK  , ANGGUN ,
and korang jugak pandai BERGAYA .
tapi sayang, korang ni agak bodoh di mata aku.
sebab, korang ikut kawan kau yang
takda MANNER tu.
secara tak lansung membuat kan korang jugak
hilang MANNER .
ape masalah dak-dak ni dengan aku pun, aku tak tau lah.
so, aku klasifikasi kan jugak,
yang mereka ni rasa TERANCAM dengan aku.


ouh. ade lagi satu. masih panas lagi nih.
untk pompuan yang sebilik nan aku. aku tak faham nan dak nih sejak
awal kitrang jumpe, sekitar bulan Jun 2010.
ouh.. back to the topic.
ehh, suke hati aku lah pompuan..aku nak berambus dari bilik tu,
or nak bakar bilik tu ke, aku nak tukar katil ke,
aku nak cat bilik ke, or aku nak ape ke. lantak lah kat aku. yang kau
nak buat ayat saket hati nan aku pehal ?
mental problem kah kau ?
and please lah, jangan nak bajet kau bandar sangat ahh !
dasar budak culture shock !




okay, aku ucap kan JUTAAN TERIMA KASIH
kat korang berlima sebab dah buat
macam-macam kat aku.
tapi sayang sangat, korang dah silap pasal aku.
korang ingat aku nak kecoh-kecoh macam korang ?
ingat aku nak pegi serang korang ?
hehehe.. jawapan aku,
" memang tak ahh "
sebab ?




sebab, aku tau korang memang sengaja nak aku marah
and sakit hati kan. SYABAS ! TAHNIAH !
korang dah buat aku menangis and betul-betul
sakit hati. tapi aku tak tunjuk kan kat
korang lah kan. aku sorok-sorok kan semua tu dari korang.

sebab tu lah jugak bile kat depan korang, aku buat macam
xde pape pun yang jadi. hehehehe
tapi, korang lak yang sakit hati lebih-lebih kan ?
aneh - aneh je korang nih !


No comments:

Post a Comment