Blogger Backgrounds

Wednesday 2 November 2011

errr..hhuhu

Tuesday, 01/11/2011

Salam blog.

hari Jumaat nih, bersamaan dengan 04 Oktober 2011,
mesti ramai kan yang ngadap tv. hahaha
well, anugrah skrin kan.
sedang artis-artis yang dah tercalon tu gementar
dorang menang ke tak kan.



aku and dak-dak UiTM pulak lain cite nye.
kitrang gementar pasal result kitrang kluar Jumaat nih.
adehh !! aku rasa tenat ouh.!
pape pun, aku kne pasrah la kan.
huhuhu



macam-macam lah perasaan aku sekarang nih. huuuhuh
jap aku rase tenang, then tetibe aku ase macam
sasau sikit, pas tuh plak aku rasa macam
nak marah lah. 
pokok nya, aku tak rasa tenang lah !
huhuhu





aku tak rase plak aku tercalon untuk dapat dekan sem nih. huhuhu
nampak nye, terpakse lah
aku kne struggle lebih sikit sem akan datang nih.
sape tak nak dekan kan ?
aku nak jugak nek stage yang di idam-idam kan
semua dak-dak UiTM. 




semester akan datang ni pun tak lame lagi nak start dah.
ade lah lagi dalam dua minggu lebih saki baki
cuti semester kitrang. haishh..
pas dapat result, mesti tangan aku tak kan berpisah nan
hand phone. nanti ramai lah yang text and call aku.
hahahhaa 
semata-mata nak tau aku nye result.
kat telinge nih dah terngiang-ngiang soalam-soalan
yang dorang nak tnye.
hahahaha

pape pun, all the best ahh ! hahhaha




No comments:

Post a Comment