Blogger Backgrounds

Wednesday, 2 November 2011

Happy Birthday K A W A N .

Monday,   24/10/2011


Salam blog.

October 24. satu tarikh yang aku kne ingat even dah macam-macam 
yang jadi antara makhluk Allah nih spanjang perkenalan kitrang.
sape? haahhaa 
dia seorang lelaki yang agak tinggi. (sangat tinggi okay.)
berwajah agak korean sikit, style die pun
lebih kurang lah jugak ke arah korean style and dia nih
kira salah seorang peminat K-pop lah jugak.

tarikh yang aku sebut kan tadi tuh, sebenar nya tarikh birthday dia.
hahahaha aku nih takde lah zalim mane pun,
aku tetap anggap die SAHABAT aku.
takde rase dendam, takde rase benci, and rase nak bermusuh?
lagi lah takde kan. hahahaha




pape pun, aku dah wish birthday die. hahaha aku tak tau lah
 aku nih orang first  wish ke tak kan. hahha
perlu pulak aku nak fikir macam tuh kan? hahahah
janji aku tak tunjuk yang aku nih budak-budak sangat.
lagipun, bende dah lepas kan, bia je lah. aku hope sangat pas nih
life die happy lah bersama-sama nan KAWAN-2 
dia yang BAIK , BAGUS , and CARING tuh .
Amin!



No comments:

Post a Comment