Blogger Backgrounds

Monday 17 October 2011

takut

Salam blog.

kali nih nak cakap bab takut plak.
hehehe.. kenape aku nak sentuh bab takut?
sebab aku tengah dalam ketakutan lah!

aku percaye yang bukan aku je yang takut.
seluruh warga-warga UiTM seluruh Malaysia pun merasi apa yang aku rasa.
sebab, kami semua sedang menghitung hari untuk melihat
result exam kami keluar. huhuhuh
tarikh nye, 04 November 2011 bersamaan dengan hari Jumaat.



seriously, aku sangat takut. sebab, aku tak berape nak yakin dengan 
ape yg aku dah curah kan kat paper final aku sem nih.
bukan aku tak belajar bersungguh-sungguh.
aku dah cube yang terdaya.
walaupun, time exam tuh aku ade banyak
masalah yang bertubi-tubi datang.

aku berharap sangat yang result aku maintain dekat 3 pointer. kalau 
lebih dar 3 pointer, Alhamdulliah.! bersyukur sangat !
kalau tak dapat 3.5 and above, aku tak kesah
sangat sebab aku tak de lah pandai pun !
tapi, satu je aku harap.

aku berharap sangat yang 
aku tak de nak kne repeat ape-ape paper.! 
Amin ! !




No comments:

Post a Comment