Blogger Backgrounds

Tuesday 11 October 2011

Perancangan Cuti Semester

salam blog.

cuti semester aku dah start..hehehehe best kan..?hehe best tu memang best..
yang tak best nyer..aku tak tau nak buat ape dengan cuti yang lame ny..
aku tau, ramai yang cakap cuti selama sebulan lebih tu, best sangt..
tapi, bagi aku la kan, wat pe la nak cuti lame-lame. 
aku bukan tak nak kerja, tapi, tak de kerja 
kosong yang boleh nak aku kerja kan..huhuhuhuh

mummy aku cakap, cuti semester ny, 
aku boleh belajar masak and kerja-kerja rumah
 yang patut ade pada setiap gadis-gadis..tapi, masalah nye aku ny,
 bangun tido pun lambat.kalau lambat sikit  tak ape,
 ny nak kena tunggu matahari terpacak 
atas kepale baru la nak bangun. 
kadang-kadang tu, matahari nak terbenam baru la aku bangun..


hahahahhaa...pelik-pelik je aku ny...
tapi takpe, aku akan cube belajar sikit-sikit..yelar, umur aku ny bukan nyer
makin berkurang, tapi makin bertambah year by year..
so, mummy, don't worry okay, anak dara mu ini akan cube 
sedaya upaya untuk jadi anak dara yang boleh la jugak di buat
isteri. hahahahhaa


so, kepada anak-anak dara kat luar sane, ape lagi...
jum la ikowt aku berjuang sekali..
hahahhahaa...korang tak nak ke jadi calon isteri yang the best or
menantu terbaik..hahahaha


 nnt aku nak kena jadi cam ny la...
=)


 haaaa...nak kena belajar masak sendiri ny..kena ada panduan..


tak lama lagi, aku kena take over kerja mummy jap..
hehehhehee..
cari experience nak jadi anak dara yang baik.. 
=)

No comments:

Post a Comment